مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-27اقتصادي

ریزش های دنباله دار در بازار دلار / معاملات فردایی برای بازار ارزی کشور سم است


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ فراز و نشیب های اخیر در بازار ارز و طرح شائبه دخالت بانک مرکزی برای جلوگیری از کاهش نرخ ارز در هفته های اخیر، حواشی متعددی به دنبال داشت و دست آخر، - بررسی تحولات بازار ارز نشان می دهد، نرخ ارز همچنان پتانسیل و میل کاهشی دارد و تحرکات سوداگران در پی ریزش های اخیر نرخ ارز دچار انقباض شده است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ فراز و نشیب های اخیر در بازار ارز و طرح شائبه دخالت بانک مرکزی برای جلوگیری از کاهش نرخ ارز در هفته های اخیر، حواشی متعددی به دنبال داشت و دست آخر، بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای بر استمرار روند نزولی نرخ ارز تأکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: برخی در صدد جبران زیان ناشی از فروکش کردن چشمگیر انتظارات منفی در بازار ارز کشور و متعاقبا سایر بازار ها هستند.

اما می توان تأکید کرد که روند نزولی شکل گرفته و ثبات در بازار های دارایی با وجود مقاومت ها، تداوم خواهد داشت.

در بخش دیگری آمده: نهاد های مسئول باید گروه هایی را که سعی دارند با ایجاد شایعات و القائات، نگذارند کام مردم از ایجاد فضای باثبات در اقتصاد کشور شیرین شود را شناسایی کنند.

بر اساس آنچه مطرح شد، بانک مرکزی تلویحاً خود را از اتهام افزایش عامدانه نرخ ارز مبرا دانسته و با پیش بینی کاهش ریسک های غیراقتصادی، به مقاومت بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش های دنباله دار در بازار دلار / معاملات فردایی برای بازار ارزی کشور سم است

ریزش های دنباله دار در بازار دلار / معاملات فردایی برای بازار ارزی کشور سم است