مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 04:252020-11-27اقتصادي

2100 خودرو از مبادی ورودی شهرهای کردستان بازگردانده شدند


براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از روز شنبه اول آذر ماه از ورود 2 هزار و 100 خودروی غیربومی در مبادی ورودی شهرهای کردستان جلوگیری شده است.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طرح محدودیت های ترافیکی در نقاط مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا از اول آذر ماه به اجرا در آمد که با اجرای این میزان تردد در سطح معابر درون شهری و برون شهری 30 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در طول این مدت از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت های خودرویی، از ورود 2 هزار و 100 خودروی غیربومی در مبادی ورودی شهرهای کردستان جلوگیری شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت به بیش از 5 هزار و 500 خودرو تذکر ارشادی داده شد و بیش از 200 دستگاه خودرو نیز که به توصیه های پلیس و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توجه نکردند، 200 تا یک میلیون تومان جریمه شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت و امنیت مردم، طرح انتظامی و ترافیکی محدودیت های کرونایی همچنان پا برجا است، ادامه داد: همه شهروندان وظیفه دارند در حد توان به کمک کادر درمانی شتافته و همچنین با رعایت دستورالعمل های ترافیکی نیروی انتظامی را به عنوان خادم مردم کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 خودرو از مبادی ورودی شهرهای کردستان بازگردانده شدند

2100 خودرو از مبادی ورودی شهرهای کردستان بازگردانده شدند