مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 03:502020-11-27ورزشي

افزایش فعالیت های همگانی کارگران از طریق فضای مجازی در دوران کرونا


رییس انجمن ورزش های همگانی کارگران سراسر کشور گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا مهارت های ورزش همگانی کارگران نه تنها متوقف نشده، بلکه با برگزاری مسابقات مختلف به صورت آنلاین کارگران بیشتری به سمت ورزش گرایش پیدا کردند.

- رییس انجمن ورزش های همگانی کارگران سراسر کشور گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا مهارت های ورزش همگانی کارگران نه تنها متوقف نشده، بلکه با برگزاری مسابقات مختلف به صورت آنلاین کارگران بیشتری به سمت ورزش گرایش پیدا کردند.

محمدرضا بهادران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در طی چند ماهی که بیماری کرونا تمام فعالیت های ورزشی را تحت الشعاع قرار داده و امکان برگزاری مسابقات در فضای آزاد وجود ندارد، سعی کردیم فعالیت های ورزشی خود را برای کارگران سراسر کشور از طریق فضای مجازی افزایش دهیم و کارگران بیشتری را به سمت ورزش سوق دهیم.

در حقیقت وضعیت فعلی نه تنها تاثیر خاصی در کاهش فعالیت های بدنی کارگران نداشته بلکه سبب افزایش تعداد کارگران ورزشکار نیز شده است.

وی از برگزاری مسابقات طناب زنی و روپایی به صورت مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات از یکم آذر در سراسر کشور به صورت مجازی آغاز شده و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت، کارگران ورزشکار پس از این که فیلم های خود را به صورت ویدیو به ما ارسال کنند، آنها را بررسی خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت های همگانی کارگران از طریق فضای مجازی در دوران کرونا

افزایش فعالیت های همگانی کارگران از طریق فضای مجازی در دوران کرونا