مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 00:502020-11-26ورزشي

مارادونا و فرهنگ فقر


مارادونا نمونه ای از شخصیت هایی بود که از طبقه فقیر جامعه، همراه با فرهنگ فقر درونی شده، از مسیر ورزش فوتبال موفق شد از تله فقر خارج شود اما دقیقا به دلیل اقتضائات ساختاری مسیر پیشرفتی که در آن قرار گرفته بود، - ایسنا/خراسان رضوی مارادونا نمونه ای از شخصیت هایی بود که از طبقه فقیر جامعه، همراه با فرهنگ فقر درونی شده، از مسیر ورزش فوتبال موفق شد از تله فقر خارج شود اما دقیقا به دلیل اقتضائات ساختاری مسیر پیشرفتی که در آن قرار گرفته بود، فرهنگ فقر خود را با خود به همراه داشت.

مارادونا و فرهنگ فقر عنوان یادداشتی است از دکتر حامد بخشی، عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، که با نگاهی به زندگی مارادونا به تشریح فرهنگ فقر پرداخته است.

متن کامل این یادداشت را که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته، در ادامه می خوانید: اسکارلوییس را عمدتا واضع و توسعه دهنده فرهنگ فقر می دانند.

او در مقدمه کتاب فرزندان سانچز ، در تبیین آنچه رویدادهای خانواده مورد بررسی اش، سانچزها، را شکل می دهد، به فرهنگ فقر اشاره می کند.

منظور از آن مجموعه ای از باورها، عادات و الگوهای رفتاری است که مستقل از نداشتن ثروت و مکنت، موجب بروز آسیب هایی به فرد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارادونا و فرهنگ فقر

مارادونا و فرهنگ فقر