مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 00:452020-11-26ورزشي

برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام در خراسان رضوی


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه دو در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه دو در استان خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سروش پورآزاد در خصوص فعالیت کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: اولین دوره مربیگری تخصصی بدنسازی و پرورش اندام درجه دو در استان برگزار شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: باوجود اینکه چندین سال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در زمینه های آموزشی فعالیت داشت اما تنها دروه مربیگری درجه سه در استان برگزار شده و مربیان استان ارتقای درجه نداشتند و مجبور بودند در دوره های مربیگری خارج از خراسان رضوی شرکت کنند.

وی درباره استقبال مربیان از برگزاری دوره مربیگری درجه دو عنوان کرد: بیش از 100 نفر در این دوره که به صورت آنلاین برگزار شد، حضور داشتند.

اساتید فدراسیون به صورت مجازی در این کلاس ها تدریس داشته و مربیانی از مشهد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی در آن حضور داشتند.

پورآزاد ضمن ابراز امیدواری از ارتقای سطح فنی مربیان خراسان رضوی تصریح کرد: دوره مربیگری درجه سه خراسان رضوی نیز از 15 آذر ماه آغاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام در خراسان رضوی

برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه 2 بدنسازی و پرورش اندام در خراسان رضوی