مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 23:002020-11-26ورزشي

بذل و بخشش اسلحه!/ ماجرای جالب 200 سلاح شکاری در فدراسیون تیراندازی


فدراسیون تیراندازی حدود 200 قبضه سلاح شکاری را در اختیار گرفته اما مشخص نیست این سلاح ها به چه منظور و با چه هدفی دریافت شده و قرار است چه استفاده ای از آنها بشود.

- بذل و بخشش اسلحه!/ ماجرای جالب 200 سلاح شکاری در فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیراندازی حدود 200 قبضه سلاح شکاری را در اختیار گرفته اما مشخص نیست این سلاح ها به چه منظور و با چه هدفی دریافت شده و قرار است چه استفاده ای از آنها بشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون تیراندازی با داشتن 6 سهمیه المپیک باید اکنون و در فاصله 8 ماه مانده تا المپیک تنها به فکر تامین نیازهای ملی پوشان و فراهم کردن بهترین شرایط برای اردوها و تمرینات المپین ها باشد اما در حال حاضر نه تنها شرایط برای آن ها فراهم نیست بلکه آن ها با نداشتن سرمربی، ترک اردو کرده و خانه نشین شده اند.

البته مشکلات فدراسیون تیراندازی تنها به خانه نشینی ملی پوشان، نداشتن سرمربی تفنگ، نبود مهمات و فشنگ، به روز نبودن سلاح ها و برگزار نشدن لیگ برتر تفنگ و تپانچه ختم نمی شود.

گویا اخیرا فدراسیون تیراندازی برای رفع مشکل فشنگ از وزارت دفاع خواسته تا برای ورود فشنگ با این فدراسیون همکاری کند اما در نهایت مسئولان فدراسیون با دریافت حدود 200 قبضه سلاح شکاری! بدون حل مشکل فشنگ، به این همکاری دوطرفه بسنده کرده اند و ظاهرا موضوع تعامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذل و بخشش اسلحه!/ ماجرای جالب 200 سلاح شکاری در فدراسیون تیراندازی

بذل و بخشش اسلحه!/ ماجرای جالب 200 سلاح شکاری در فدراسیون تیراندازی