مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 22:502020-11-26ورزشي

آغاز درگیری ها در پایتخت با ادعاهای پوچ مسئولان استقلال و پرسپولیس


مسئولان رسانه ای استقلال و پرسپولیس در شرایطی که آرامش مهم ترین نیاز دو تیم است، در تلاش برای شروع دور جدیدی از اختلافات پوچ هستند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ بارها درباره اظهارنظرهای بی مورد و رفتارهای آماتور خانواده فوتبال در ایران نوشته، گفته و شنیده شده است اما هیچ گوش شنوایی وجود ندارد؛ به طوری که اخیرا مسئولان رسانه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به جای دوری از حواشی و ایجاد تمرکز و وحدت در اطراف تیم، به آتش اختلافات می دمند و به جای حفظ آرامش تیم و بازیکنان، کری های هواداری را وارد بدنه تیم می کنند.

قضیه از این قرار است که مدیر رسانه ای پرسپولیس بعد از تساوی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان، درباره وضعیت این تیم نوشت و هواداران را به صبوری دعوت کرد اما در پایان به عدم پاسخگویی کمیته انضباطی به درخواست بخشش محرومیت گل محمدی اشاره کرد و برای اینکه نشان دهد در این زمینه عدالت رعایت نشده، به اظهارات محمود فکری و سکوت نهادهای نظارتی اشاره کرد تا توهم بی عدالتی را رواج دهد.

در پی این اظهارات، مدیر رسانه ای استقلال هم بیکار ننشست و در پاتک به اردوگاه رقیب، به اشتباهات داوران در بازی های اخیر به سود پرسپولیس اشاره کرد و از جمله معروف "دوران بزن و در رو سر آمد" استفاده کرد تا موضوع را حماسی تر جلوه دهد که در این سال ها تیم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز درگیری ها در پایتخت با ادعاهای پوچ مسئولان استقلال و پرسپولیس

آغاز درگیری ها در پایتخت با ادعاهای پوچ مسئولان استقلال و پرسپولیس