مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-26بين الملل

هشدار مقاومت به ابومازن و رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، این گروه ها با تقبیح مخالفت جنبش فتح با برگزاری انتخابات مجلس ملی در وهله اول یا برگزاری همزمان آن یا بر اساس توافق 2019 و اصرار برای تحمیل نظر خاص خود بر تمام فلسطینیان، - گروه های مقاومت فلسطینی امروز به رژیم صهیونیستی درباره ادامه محاصره نوار غزه و به ابومازن درباره اعمال تحریم علیه این منطقه تحت محاصره هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، این گروه ها با تقبیح مخالفت جنبش فتح با برگزاری انتخابات مجلس ملی در وهله اول یا برگزاری همزمان آن یا بر اساس توافق 2019 و اصرار برای تحمیل نظر خاص خود بر تمام فلسطینیان، ازسرگیری هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی و همچنین بازگرداندن سفیران به کشور های سازشکار عرب را محکوم کردند.

گروه های مقاومت با تمجید از مواضع حماس از تشکیلات خودگردان خواست فورا به روابط خود با اشغالگران پایان دهد.

این گروه ها بر ضرورت ادامه حرکت در مسیر تحقق وحدت ملی و همکاری کامل برای مقابله با توطئه های معامله قرن، الحاق و عادی سازی روابط تاکید کردند.

گروه های مقاومت همچنین خواستار اتحاد و همبستگی ملی و مردمی و عربی و اسلامی برای پایان دادن به نمایش مضحک عادی سازی و هماهنگی امنیتی با اشغالگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقاومت به ابومازن و رژیم صهیونیستی

هشدار مقاومت به ابومازن و رژیم صهیونیستی