مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:002020-11-26سياسي

تخصیص 16 میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از تخصیص 16 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از تخصیص 16 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.

محسن رشیدی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان از باغ موزه دفاع مقدس لرستان که امروز ششم آذرماه صورت گرفت، با اشاره به بهبود روند تکمیل سازه باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اظهارکرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع در سال 89 آغاز شد و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با ذکر این مطلب که برای تکمیل 15 درصد باقیمانده باغ موزه دفاع مقدس لرستان 25 میلیارد تومان بودجه نیاز است، تصریح کرد: با تلاش های مسئولان استان 16 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان اختصاص یافته است با تخصیص این اعتبار در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود این در حالی است که در کنار جاذبه های گردشگری باغ موزه دفاع مقدس نیز می تواند قابل توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 16 میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان

تخصیص 16 میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان