مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 18:002020-11-26سياسي

لزوم انعکاس اقدامات دستگاه های اقتصادی در خصوص تنظیم بازار


‍معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اقتصادی و نظارتی استان، اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل قیمت ها را به اطلاع مردم برسانند.

- ایسنا/لرستان ‍معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اقتصادی و نظارتی استان، اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل قیمت ها را به اطلاع مردم برسانند.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که امروز ششم آذرماه برگزار شد، ضمن تقدیر از خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و همچنین جامعه سلامت و پرستاران و پزشکان مراکز بهداشتی استان، اظهار کرد: حرکت مجموعه مردم و مسئولین استان در مسیر سیاست های کلی دولت و ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، نتایج خوبی را به دنبال داشته و امیدواریم با تداوم روند این همراهی ها و همکاری ها، در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت استان و ریشه کن شدن ویروس کرونا در سطح استان و کل کشور باشیم.

وی تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت برخی کالاهای پر مصرف از جمله مرغ، یکی از مهمترین دغدغه های مردم استان در روزهای گذشته بوده و لازم است دستگاه های اقتصادی و نظارتی استان که با مدیریت های صورت گرفته توانسته اند ثبات را در بازار برقرار کنند، اقدامات خود را به صورت شفاف، اطلاع رسانی کنند تا آرامش روانی در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انعکاس اقدامات دستگاه های اقتصادی در خصوص تنظیم بازار

لزوم انعکاس اقدامات دستگاه های اقتصادی در خصوص تنظیم بازار