مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-26سياسي

حل مشکل دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خلخال


مشکل دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال به عنوان یکی از نیازهای مهم در شرایط فعلی شیوع کرونا، حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی شامگاه امروز در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان خلخال اظهار کرد: یکی از اصلی ترین نیازهای بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال، اکسیژن بود که قبلا این اکسیژن از طریق حمل کپسول به شهرستان تامین می شد ولی با تعمیر و تجهیز دستگاه اکسیژن ساز، بخش عظیمی از مشکلات بیمارستان امام(ره) خلخال حل شد.

وی ضمن قدردانی از رسانه ها در امر پوشش اخبار قرارگاه زیستی، به تاثیر اطلاع رسانی در کاهش شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: خبرنگاران با حضور در عرصه های مختلف، نیازهای مردم را پیگیری و به مسؤولان منتقل نمایند.

رییس قرارگاه زیستی شهرستان خلخال ادامه داد: امروز در شهرستان خلخال بستری کرونایی وجود نداشت و این موفقیت با همکاری مردم و قرارگاه زیستی بوده که باید همچنان در هفته دوم نیز با افزایش مراقبت ها، خانواده ها را از خطر کرونا حفظ کنیم.

بابایی بیان کرد: فضای مجازی بستری مناسب برای ایجاد همدلی در حل مشکلات جامعه و جمع آوری کمک های مومنانه و توزیع آن بین نیازمندان است و در این راستا با همکاری سپاه مشکلات بعضی از واحدها و صنف هایی که تعطیل بوده یا دچار مشکل هستند، حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خلخال

حل مشکل دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خلخال