مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 17:052020-11-26اقتصادي

رعایت 90 درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های شهرستان بویراحمد


فرماندار شهرستان بویراحمد از رعایت 90 درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های این شهرستان خبر داد و گفت: مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمب مواجه می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد از رعایت 90 درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های این شهرستان خبر داد و گفت: مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمب مواجه می شوند.

شاهرخ کناری در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با اشاره به میزان رعایت محدودیت های ابلاغی توسط سازمان های و ادارات، افزود: حدود 90 درصد محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان ها رعایت می شود و مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمب مواجه می شوند.

وی در ادامه به میزان اجرای محدودیت های ابلاغی در حوزه های تجاری، خدماتی و بازرگانی اشاره و تصریح کرد: بر اساس برآوردها بیش از 90 درصد دستورالعمل ها رعایت می شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به رعایت 100 درصدی اجرای محدودیت ها در مدارس، اظهار کرد: کلیه مدارس تعطیل هستند و کادر مدارس در آن مکان ها حضور فیزیکی ندارند.

کناری ادامه داد: با شروع وضعیت قرمز میزان منع تردد در شهر یاسوج 80 درصد رعایت شد و میزان کنترل در ورودی شهر یاسوج 2367 مورد کنترل شده، 945 تذکر لسانی، 71 مورد اعمال قانون و 4 خودرو در ورودی شهر یاسوج توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 90 درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های شهرستان بویراحمد

رعایت 90 درصدی محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان های شهرستان بویراحمد