مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-26بين الملل

کارشناس صهیونیستی: دفتر نمایندگی اسراییل به زودی در عربستان دایر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یونی بن مناخم شرق شناس و کارشناس جهان عرب در رسانه های صهیونیستی با اشاره به دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل و محمد بن سلمان ، - یک کارشناس مطرح صهیونیستی پیش بینی کرد که تل آویو به زودی دفتر نمایندگی دیپلماتیک خود را در ریاض افتتاح خواهد کرد و مدعی شد که در دیدار میان نتانیاهو و بن سلمان، طرفین برای عادی سازی رسمی روابط به نتیجه نرسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یونی بن مناخم شرق شناس و کارشناس جهان عرب در رسانه های صهیونیستی با اشاره به دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل و محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی، این دیدار را در راستای مقابله با ایران و ممانعت از بازگشت جو بایدن به توافق هسته ای تحلیل کرد.

به نوشته وبسایت عربی21، یونی بن مناخم مدعی شد که دیدار روز یکشنبه فصل تازه ای در روابط تل آویو و ریاض محسوب می شود و این دیدار محرمانه را باید در چارچوب چند هدف مهم تر نگاه کرد.

پی گفت این دیدار در شرایطی صورت گرفت که غروب دولت دونالد ترامپ فرا رسیده و جو بایدن قرار است وارد کاخ سفید شود.

این کارشناس صهیونیستی که سابقه حضور در بخش اطلاعات ارتش رژیم اسراییل را نیز دارد و از روابط خوبی با محافل امنیتی و نظامی صهیونیستی بهره می برد، افزود: این نشست محرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس صهیونیستی: دفتر نمایندگی اسراییل به زودی در عربستان دایر می شود

کارشناس صهیونیستی: دفتر نمایندگی اسراییل به زودی در عربستان دایر می شود