مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-26سياسي

آغاز به کار لشکر وابستگان شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان


لشکر وابستگان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی در مراسم آغاز به کار رسمی لشکر وابستگان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این لشکر هیچ وقت کار سیاسی نخواهد کرد و تنها تولید قدرت نرم برای ملت بزرگ و انقلاب اسلامی انجام می دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: پیشنهاد بنده این بود لشکر ثاراللهیان دفاع مقدس در قالب لشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پنج تیپ در پنج نقطه استان با مسئولیت های تعریف شده کار خود را شروع کنند.

معروفی تصریح کرد: هشت مسئولیت برای این لشکر تعریف کرده ایم؛ اولین آن کمک به برقراری امنیت شهری در بحران ها، دوم اشراف اطلاعاتی، سوم تدوین فرهنگ جهاد و شهادت، چهارم انتقال این فرهنگ به نسل امروز سپاه و جامعه، پنجم کمک به عملیاتی کردن مکتب شهید حاج قاسم، ششم انسجام درونی شبکه جبهه انقلاب اسلامی، هفتم کمک سازمان یافته در حوادث غیر مترقبه و هشتم حفظ و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و مکتب حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه اگر حواس مان نباشد هم مکتب حاج قاسم و هم دفاع مقدس تحریف می شوند، افزود: هنوز رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس زنده هستند اما دفاع مقدس تحریف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار لشکر وابستگان شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

آغاز به کار لشکر وابستگان شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان