مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 15:402020-11-26بين الملل

اسیر آزاد شده فلسطینی: آزادسازی فلسطین با مذاکره رخ نمی دهد


«ماهر الاخرس» اسیر تازه آزاد شده فلسطینی پس از 104 روز اعتصاب غذا، در سخنانی گفت که ملت فلسطین تا پیروزی نهایی، ثابت قدم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماهر الاخرس آزاده فلسطینی که امروز (پنج شنبه) پس از 104 روز اعتصاب غذا، سرانجام آزاد شد، در سخنانی، مقاومت را تنها راه پیروزی بر اشغالگران صهیونیستی دانست.

به نوشته المیادین، او در سخنانی گفت که آزادسازی فلسطین با مذاکره رخ نخواهد داد؛ چرا که مذاکره یعنی حقارت و ابراز امیدواری کرد که تشکیلات خودگردان از توافق اسلو باز گردد.

ماهر الاخرس افزود: هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی این است که فلسطینیان را به جان یکدیگر بیاندازد و ما اجازه تحقق آن را نمی دهیم و تا رسیدن به پیروزی ثابت قدم هستیم.

این آزاده فلسطینی که به نماد مقاومت فلسطینیان تبدیل شده است، در ادامه تأکید کرد که اعتصاب غذایش به نام مردم فلسطین بود و پیروزی خود را به مردم فلسطین تقدیم می کند.

برخورد غیر انسانی حتی از سوی پزشکان ماهر الاخرس در گفت و گوی جداگانه با خبرگزاری اسپوتنیک در خصوص نوع برخورد مأموران صهیونیستی با او گفت که زندانبانان و حتی پزشکان با او همانند یک انسان برخورد نمی کردند و رفتار حیوانی با اسرا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیر آزاد شده فلسطینی: آزادسازی فلسطین با مذاکره رخ نمی دهد

اسیر آزاد شده فلسطینی: آزادسازی فلسطین با مذاکره رخ نمی دهد