مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-26پزشكي

آغاز اجرای تست سریع کرونا در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از صبح امروز با ورود تست های سریع کرونا به استان زنجان برای شناسایی بیشتر بیماران کرونایی اجرایی شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از صبح امروز با ورود تست های سریع کرونا به استان زنجان برای شناسایی بیشتر بیماران کرونایی اجرایی شده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (6 آذرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه شناسایی و پیگیری بیماران کرونایی استان تا حد ممکن در استان انجام شده است، اظهار کرد: برای شناسایی بیماران سرپایی کرونا، طرح آزمایشگاهی افراد مشکوک تدوین شده و شناسایی همه افرادی که در ارتباط نزدیک با بیماران بودند، انجام شده است.

وی از ورود تست های سریع به برنامه بیماریابی و غربالگری سرپایی استان زنجان خبر داد و افزود: تست های سریع بیماری کرونا سبب شناسایی حجم زیادی از بیماران مبتلا به کرونا در استان خواهد شد و کمک شایانی به بیماریابی خواهد کرد ولی طرح بیماریابی با نوسانات و محدودیت هایی که در حوزه منابع وجود داشت، همراه بود که در ماه های اخیر روند شناسایی، سرعت بیشتری گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای تست سریع کرونا در زنجان

آغاز اجرای تست سریع کرونا در زنجان