مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 14:402020-11-26اقتصادي

امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد


تفاهم نامه همکاری برای ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد میان کمیته امداد، آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،سیدمرتضی بختیاری در  مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت هزار واحد مسکونی ویژه خانواده های نیازمند حاشیه شهر مشهد اظهار کرد:مسکن گران ترین خدمت ارائه شده به محرومان است و به همین دلیل ضروری است نهادها و دستگاه های مختلف در این امر به یاری نیازمندان بشتابند.

وی با اشاره به تفاهم نامه ساخت مسکن محرومان در حاشیه شهر مشهد افزود: تامین مسکن ارزان قیمت و بهبود کیفیت سکونت در محله های کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد هدف اصلی این تفاهم نامه است.

رییس کمیته امداد ارائه تسهیلات حمایتی و ارائه خدمات اجتماعی به خانواده های نیازمند را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد و بیان کرد: به دنبال رشد و پرورش ظرفیت های تولید و اشتغال محلی در راستای فقرزدایی و حمایت از نیازمندان هستیم.

وی اظهار کرد: کمیته امداد در راستای این تفاهم نامه، ارائه هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به جامعه هدف را متعهد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد

امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد