مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-26اقتصادي

توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی در قشم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان با توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد سالاری ظهر امروز در آیین آغاز سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه قشم اظهار داشت: سومین مرحله کمک های مومنانه بسیج با توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی از امشب آغاز می شود.

وی با تجلیل از مشارکت مسوولان و خیران در تامین اقلام رزمایش، افزود: این بسته ها شامل اقلام غذایی نظیر برنج، ماکارونی، رب گوجه و روغن مجموعا به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: پیش از این نیز در طول هفته بسیج یک هزار و 200 بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

بسیج در خط مقدم کمک های مومنانه قرار دارد حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در آیین اظهار داشت: بسیج و سپاه از یادگاران امام راحل(ره) هستند.

وی افزود: امروزه بسیج و سپاه بزرگترین و قوی ترین بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در تمامی میدان هان کمک کار مدیران، نهادها، ارگان ها و دستگاه های اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی در قشم

توزیع یک هزار و 200 بسته معیشتی در قشم