مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-26سياسي

مسکن پیشران اقتصاد کشور است/تعیین تکلیف اراضی موقوفه بام ساوه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: حاشیه نشینی در شهرستان ساوه حاصل کم کاری و کم توجهی مسئولان گذشته بوده است.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: حاشیه نشینی در شهرستان ساوه حاصل کم کاری و کم توجهی مسئولان گذشته بوده است.

مهدی زندیه وکیلی امروز پنجشنبه 6 آذرماه در جلسه بررسی مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و تعیین تکلیف اراضی بام ساوه که با حضور نماینده مجلس، فرماندار، مدیران دستگاه های خدمات رسان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد، اظهار کرد: ساوه بیشترین رشد جمعیت استان را دارد و در خصوص نیاز به مسکن شهری نیز بیشترین نیاز استان را به خود اختصاص داده است.

وی مسکن را از ضروریات جوامع شهری دانست و گرانی آن را در شهرهای مهاجرپذیری نظیر ساوه برای مردم مشکل آفرین دانست و افزود: مسکن پیشران اقتصاد کشور است و علت گرانی آن عدم توجه به تأمین نیاز مسکن در کشور است.

معاون استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه بسیاری از صنایع کشور وابسته به مسکن است و رکود مسکن منجر به رکود در تولید و صنایع وابسته به آن می شود، افزود: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در دولت فعلی یا مسکن مهر در دولت گذشته جزو قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن است که باید دولت ها اجرا کنند و هم اکنون این طرح با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن پیشران اقتصاد کشور است/تعیین تکلیف اراضی موقوفه بام ساوه

مسکن پیشران اقتصاد کشور است/تعیین تکلیف اراضی موقوفه بام ساوه