مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-26فرهنگي

آغاز «قرنطینه» با معاون وزیر بهداشت


فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی با نگاه طنز از امشب پنجشنبه (6 آذرماه) ساعت 22 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

- فصل جدید برنامه تلویزیونی قرنطینه با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی با نگاه طنز از امشب پنجشنبه (6 آذرماه) ساعت 22 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمدابراهیم امینیان، تهیه کننده برنامه قرنطینه در توضیح این برنامه اظهار کرد: قرنطینه با توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه طنز در 20 قسمت هر پنجشنبه پخش خواهد شد.

او اضافه کرد: سری جدید برنامه تلویزیونی قرنطینه با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفت وگو با مهمان، موشن گرافی، دوربین مخفی ( مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن همراه خواهد بود.

در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود.

تهیه کننده برنامه قرنطینه یادآور شد: استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد.

ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم و فضا را به گونه ای طراحی کرده ایم که از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «قرنطینه» با معاون وزیر بهداشت

آغاز «قرنطینه» با معاون وزیر بهداشت