مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-26اجتماعي

11 پایگاه امداد و نجات استان زنجان در حالت آماده باش


جمعیت هلال احمر زنجان 11 پایگاه امداد و نجات در آزادراه ها و سایر جاده های ارتباطی استان زنجان دارد که در هر پایگاهی پنج نیروی امدادگر فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر زنجان، علی طاهری گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده در خصوص بارش قابل ملاحظه برف و باران و یا احتمال کولاک، امدادگران هلال احمر در حالت آماده باش برای پاسخ گویی به هر گونه حوادث غیرمترقبه به صورت 24 ساعته قرار دارند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر 11 پایگاه امداد و نجات در آزادراه ها و سایر جاده های ارتباطی استان زنجان دارد که در هر پایگاهی پنج نیروی امدادگر فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با یادآوری اینکه علاوه بر این هفت پایگاه پشتیبان هلال احمر در مراکز شهرستان های استان نیز آماده پاسخ گویی به حوادث طبیعی و غیرطبیعی هستند، اضافه کرد: امدادگران هلال احمر این استان در پایگاه های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع از آموزش های ویژه طرح پنج شنبه های آموزشی بهره مند می شوند.

طاهری تاکید کرد: توان افزایی پنج شنبه های آموزشی ویژه تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع هر هفته به منظور ارتقای توان علمی و مهارتی نجات گران در پاسخ گویی سریع به سوانح انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پایگاه امداد و نجات استان زنجان در حالت آماده باش

11 پایگاه امداد و نجات استان زنجان در حالت آماده باش