مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-26پزشكي

امتداد روزهای سیاه فارس/ کرونا 47 قربانی گرفت


روزهای سیاه فارس در سایه بی مبالاتی هایی که گروهی اندک از شهروندان داشته اند، ادامه دارد و هر روز بر شمار بیماران و قربانیان بیماری سخت و جانکاه کووید19 اضافه می شود.

- ایسنا/فارس روزهای سیاه فارس در سایه بی مبالاتی هایی که گروهی اندک از شهروندان داشته اند، ادامه دارد و هر روز بر شمار بیماران و قربانیان بیماری سخت و جانکاه کووید19 اضافه می شود.

طی یک هفته گذشته، کروناویروس با سوءاستفاده از اهمال و بی مبالاتی اندکی از شهروندان استان فارس و برگزاری دورهمی و مراسم های مختلف و بی توجهی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک، تعداد قربانیانش را با ساعت شبانه روز تنظیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرونا که در روزهایی هر یک ساعت یک قربانی از میان مبتلایان به کووید19 در فارس گرفته بود، در این آخرین روزهای هفته، عدد قربانیان را در فارس به ساعتی 2 قربانی نزدیک کرده است تا به رکوردی دیگر دست یابد و عده ای همچنان ماسک نمی زنند، در خانه نمی مانند، میهمانی می روند و .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعدازظهر پنجشنبه 6 آذر گفت: بر اساس آخرین آمارها متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، 47 هم استانی دیگرمان را بر اثر ابتلا کووید 19 از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتداد روزهای سیاه فارس/ کرونا 47 قربانی گرفت

امتداد روزهای سیاه فارس/ کرونا 47 قربانی گرفت