مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-26سياسي

شرکت های دانش بنیان داخلی تامین کننده تجهیزات پایانه مسافری فرودگاه کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از موفقیت شرکت های دانش بنیان داخلی برای تامین بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز طرح پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه نعمت الله ترکی معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی صبح پنجشنبه در بازدید از پایانه مسافری فر ودگاه بین المللی کیش بر اهمیت نقش موثر شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مجموعه تاکید کرد.

مظفری پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش را یکی از مهمترین طرح های این منطقه در سطح کشور برشمرد و افزود: بهر برداری از این طرح بر اساس برنامه زمان بندی شده پیمانکار مربوطه تا پایان امسال پیش بینی شده بود و تلاش می شود با سرعت بخشیدن به روند اجرایی و ارتقای کیفیت، ساخت این مجموعه تا پایان امسال تکمیل شود.

وی در خصوص تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز این مجموعه از کشورهای خارجی اظهار داشت: با تنظیم قرارداد و پیش پرداخت هزینه ها، خوشبختانه از نظر تامین مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام پیش بینی های مورد نیاز در این زمینه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان داخلی تامین کننده تجهیزات پایانه مسافری فرودگاه کیش

شرکت های دانش بنیان داخلی تامین کننده تجهیزات پایانه مسافری فرودگاه کیش