مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-26ورزشي

کشتی گیر دست فروش جذب یکی از شرکت های پتروشیمی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان که اهل خوزستان است، در یکی از پتروشیمی های استان جذب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان غمگین پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست با محسن مدهنی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان، اظهار کرد: پس از پخش کلیپ دست فروشی این قهرمان کشتی فرنگی جهان اهل استان خوزستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دیدار و رفع کردن مشکل بیکاری اش دستور ویژه را صادر کرد و به سرعت این کار انجام شد.

وی افزود: امروز در یک نشست صمیمی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با این قهرمان کشتی و تماس های تلفنی با معاونان و مشاوران وزارت و تلاش ها و پیگیری های ما در این دو روز اخیر، شرایط جذب این قهرمان ارزنده در یکی از پتروشیمی های خوزستان با دستور ویژه وزیر کار و رفاه اجتماعی شریعتمداری فراهم شد.

غمگین تأکید کرد: دستورات لازم برای جذب این کشتی گیر خوزستانی اهل شهر اندیمشک توسط مقام عالی وزارت صادر شد و تنها مراحل اداری آن باقی مانده است که در 48 ساعت آینده نیز نهایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در چند روز اخیر فیلمی از محسن مدهنی قهرمان کشتی جهان در رده نوجوانان پخش شد که قصد فروش میوه کنار خیابان را دارد ولی شهرداری اندیمشک از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر دست فروش جذب یکی از شرکت های پتروشیمی می شود

کشتی گیر دست فروش جذب یکی از شرکت های پتروشیمی می شود