مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-26حوادث

صراف قلابی فضای مجازی بازداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود معظمی گودرزی ، گفت: شخصی با در دست داشتن پرونده ای به پلیس فتا تهران مراجعه و اظهار داشت، - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از دستگیری فردی که خود را به کاربران مجازی صراف معرفی و از آنان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود معظمی گودرزی ، گفت: شخصی با در دست داشتن پرونده ای به پلیس فتا تهران مراجعه و اظهار داشت، قصد داشتم یک میلیارد و 700 میلیون ریال ارز به یکی از کشورهای خارجی حواله کنم که با جستجو در فضای مجازی با فردی که صرافی آنلاین در فضای مجازی تبلیغ می کرد، آشنا شدم و از درخواست کردم که این نقل و انتقال را انجام بدهد.

این مقام سایبری تصریح کرد: شاکی ادامه داد، پس از مدتی گفت و گو در خصوص نحوه انتقال ارز، قرار شد در مرحله اول یک میلیارد ریال و در مرحله دوم هفتصد میلیون ریال به حساب صراف واریز کنم تا وی این مبلغ را به ارز تبدیل و سپس به حساب موردنظر در کشور دیگر حواله کند.

ولی متأسفانه پس از واریزی وجه دیگر صراف پاسخگوی تماس های تلفنی من نبود.

رییس پلیس فتا عنوان کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد که صرافی مورد ادعای شاکی، تقلبی بوده و متهم با ایجاد کانالی در شبکه های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صراف قلابی فضای مجازی بازداشت شد

صراف قلابی فضای مجازی بازداشت شد