مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-26اجتماعي

تردد از گردنه خلخال- اسالم فقط با زنجیر ممنوع امکان پذیر است


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال گفت: تردد از گردنه خلخال و محورهای ارتباطی منتهی به استان گیلان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- معروف خسروی ظهر امروز در بازدید از عملیات برف روبی و نمک پاشی محور خلخال- اسالم در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: تردد از گردنه الماس و محور مواصلاتی خلخال- پونل و خلخال- اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: بارش برف از بامداد امروز آغاز شده و تا اواخر وقت شنبه در شهرستان خلخال ادامه خواهد داشت و هم اکنون در گردنه الماس بیش از 25 سانتی متر برف بر زمین نشسته و در قسمت هایی از این محور و محور پونل، کولاک در جریان است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال از رانندگان و مترددین در این محور خواست تا با توجه به شرایط شهرستان خلخال و استان های همجوار در خصوص کرونا ویروس و بارش برف، از هرگونه سفر غیرضروری در محورهای ارتباطی پرهیز نمایند.

خسروی از آماده باش ده تیم راهداری در محورهای مواصلاتی خلخال به اردبیل، کوثر، شاهرود و هشجین و خلخال به پونل و اسالم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، از بامداد امروز به دفعات در محور خلخال- اسالم تیغه زنی، برف روبی و نمک پاشی شده که به لحاظ شدت وزش باد و بارش برف تلاش راهداران برای تسهیل تردد خودروها از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد از گردنه خلخال- اسالم فقط با زنجیر ممنوع امکان پذیر است

تردد از گردنه خلخال- اسالم فقط با زنجیر ممنوع امکان پذیر است