مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-26اقتصادي

معرفی گوشی Huawei Y9a و تبلت های جدید هوآوی به بازار ایران


رویداد آنلاین هوآوی برای معرفی محصولات آینده خود در بازار ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام هوآوی، این رویداد که با رونمایی از جدیدترین مدل سری Y هوآوی یعنی گوشی Y9a همراه بود، علاوه بر آن از دو مدل از تبلت های جدید این شرکت که در راه بازار هستند نیز رونمایی شد.

این مراسم با اجرای نسبتا طولانی کاوه آفاق همراه بود که رنگ و بوی خاصی به رویداد بخشیده بود.

این خواننده در بخش ابتدایی و انتهایی رویداد به اجرا پرداخت که با توجه به سبک موسیقی او که بسیار سریع و هیجان انگیز است، جذابیت بالایی برای مراسم ایجاد کرده بود.

پس از اولین اجرای موسیقی، بابک فیاض قائم مقام بخش موبایل هواوی به روی صحنه آمد تا ضمن خوشامدگویی به بینندگان، صحبت کوتاهی درباره استراتژی جهانی هواوی داشته باشد.

او با اشاره به این نکته که هوآوی هم اکنون 194000 کارمند دارد که نیمی از آنها در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می کنند، از اهمیت این بخش در ساختار هوآوی گفت.

صرف 20 میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه تنها در سال 2019 و در اختیار داشتن 85000 حق اختراع یا پتنت (Patent) نشان از عزم جدی این شرکت در بحث تحقیق و توسعه دارد.

همچنین هوآوی در حال حاضر بیش از 3 میلیارد نفر را در سراسر دنیا با زیرساخت ارتباطی خود به یک دیگر متصل کرده که تاکنون حتی یک بار هم مشکل امنیتی یا نفوذ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گوشی Huawei Y9a و تبلت های جدید هوآوی به بازار ایران

معرفی گوشی Huawei Y9a و تبلت های جدید هوآوی به بازار ایران