مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-26پزشكي

اهدای 420 هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان


مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 420 هزار عدد ماسک سه لایه به ارزش 400 میلیون تومان توسط شرکت پتروشیمی کردستان به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.

- بهرام کندایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شرکت پتروشیمی کردستان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود 420 هزار عدد ماسک سه لایه با کیفیت به ارزش  400 میلیون تومان  به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا کرده است.

 مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شرکت پتروشیمی کردستان در کنار سایر متولیان پیشگیری از گسترش این بیماری، به انجام مسئولیت های اجتماعی خود پرداخته و همواره نیز در این راستا پیشگام بوده است.

کندایی از مدیر عامل شرکت پتروشیمی کردستان ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند و خداپسندانه عنوان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های مردمی در حوادث و بحران ها همیشه نام کردستان در این حوزه خوش درخشیده است.

وی تصریح کرد: این مجاهدت ها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب اخروی است و حضور افراد خیر و نیکوکار همیشه در صحنه و حامی  مدافعان سلامت که این روزها به عنوان سربازان خط مقدم ایثارگرانه برای جان بیماران مبتلا به کرونا از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد بسیار ارزنده و شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 420 هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اهدای 420 هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان