مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-26سياسي

ارائه بسته خدمتی 360 درجه ای در بیمارستان مجازی برای سالمندان


مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح از ارائه بسته های خدمتی360درجه ای در بیمارستان مجازی برای گروه سالمندان بیمه شده نیروهای مسلح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در تدام تعاملات موفق بین سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، طی نشستی مقرر شد ارائه خدمات غیرحضوری و پزشکی از راه دور(تله مدیسین) با همکاری این دانشگاه، برای پایش  سلامت سالمندان بالای 70 سال تحت پوشش، اجرایی شود.

امیر نوروزی در این نشست، با بیان اینکه امکان ارائه خدمات جامع بر بستر یک برنامه کاربردی تعاملی، تاکنون به عنوان حلقه ای مفقوده مطرح بوده است، اظهار نمود: خوشبختانه آنچه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با همکاری شرکت های دانش بنیان در حوزه استارتاپ تحت یک اپلیکیشن بیمارستان مجازی ارائه کرده، با نیازهای این سازمان انطباق دارد و با توجه به اینکه ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و امکان بهره مندی از خدمات بیمارستان های این دانشگاه نیز در پشیبانی از این پروژه وجود دارد، لذا از اعتمادبخشی بالا، در ایجاد اطمینان خاطر به بیمه شدگان نیروهای مسلح برخوردار است.

نوروزی ابراز داشت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده بین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته خدمتی 360 درجه ای در بیمارستان مجازی برای سالمندان

ارائه بسته خدمتی 360 درجه ای در بیمارستان مجازی برای سالمندان