مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-26اقتصادي

احداث پایانه کشاورزی در گیلان جهت توسعه تجارت با همسایگان


استاندار گیلان، ایجاد پایانه کشاورزی در جهت توسعه تجارت با همسایگان شمالی را بستر مناسبی برای فعالیت دانش آموختگان رشته کشاورزی عنوان کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، ایجاد پایانه کشاورزی در جهت توسعه تجارت با همسایگان شمالی را بستر مناسبی برای فعالیت دانش آموختگان رشته کشاورزی عنوان کرد.

ارسلان زارع در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت 77 و 87 درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی در بخش های کشاورزی و صنعت، انتظار می رود با شتاب در همراهی ها و نیز عملیات اجرایی پروژه ها، شاهد بهره برداری افزون بر 70 درصد آنها تا پایان سال جاری باشیم.

وی نقش آفرینی در توسعه و اثرگذاری بر اشتغال استان را از اهداف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد 3400 شغل از اجرای این پروژه ها دست یافتنی است؛ چراکه فقط در بخش صنعت، 1800 و در بخش کشاورزی 900 شغل ایجاد می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تمامی شغل هایی که ایجاد می شود در سامانه رصد اشتغال ثبت و قابل پیگیری است، گفت: در بازدید از واحدهای تولیدی علاوه بر بررسی میدانی اشتغال ایجاده شده با بررسی مستندات بیمه ای نیز، آمارها راستی آزمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پایانه کشاورزی در گیلان جهت توسعه تجارت با همسایگان

احداث پایانه کشاورزی در گیلان جهت توسعه تجارت با همسایگان