مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-26سياسي

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای پلدختر به مناسبت هفته بسیج


به مناسبت هفته بسیج گلزار شهدای پلدختر با حضورسرهنگ منصورکریمی فرد فرمانده ، حجت الاسلام والمسلمین نقی هادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و بزرگداشت یادو خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی شهدای 8 سال دفاع مقدس با اهداف و آرمان های آنان تجدید پیمان کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: بسیج به عنوان نیروی مردمی بازوی نیرو بخش و بزرگترین تشکل اسلامی است که در صحنه های مختلف نیروی مکمل و اثرگذار می باشد که نقش موثری در مواضعی مانند محرومیت زدایی و استکبارستیزی دارد.

منصور کریمی فرد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: فعالیت های همه جانبه نیروهای مخلص بسیجی در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و به تعبیر نیروهای بسیجی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای طرح کمک های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان ورود کرده و به خانواده های نیازمند و متاثر از کرونا کمک و آنها را یاری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر، تفکر بسیجی را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و گفت: تا زمانی که اتحاد بین آحادمردم و مسئولان حفظ شود، توطئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای پلدختر به مناسبت هفته بسیج

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای پلدختر به مناسبت هفته بسیج