مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-26پزشكي

17 مرکز برای نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در کردستان فعال است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیماران مشکوک به کرونا باید در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک معالج برای روند تست گیری به مراکز منتخب 16 و 24 ساعته ارجاع داده می شوند.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیماران مشکوک به کرونا باید در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک معالج برای روند تست گیری به مراکز منتخب 16 و 24 ساعته ارجاع داده می شوند.

آرزو فلاحی با اشاره به اهمیت تشخیص زود هنگام بیماری کرونا، اظهار کرد: مردم نسبت به داشتن علائم کرونا اهمال کاری و خود درمانی نکنند.

وی با بیان اینکه در استان 17 مرکز منتخب 16 و 24 ساعته جهت نمونه گیری از بیماران مبتلا به کرونا فعال است، افزود: بیماران مشکوک به کرونا باید در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک معالج برای تست گیری به مراکز 16 و 24 ساعته منتخب ارجاع داده می شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تصریح کرد: در مراکز منتخب بعد از انجام تست گیری در صورت تشخیص مثبت کرونا روند درمان و خودمراقبتی بسته به حال عمومی بیمار شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مرکز برای نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در کردستان فعال است

17 مرکز برای نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در کردستان فعال است