مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-26اقتصادي

بازپرداخت وام مسکن مهر باید در قالب وام 4 درصد به مردم واگذار شود


‏‬پولی که صاحبان خانه های مسکن مهر به عنوان قسط به بانک مسکن می پردازند باید دوباره در قالب وام 4 درصد به مردم واگذار شود اما اکنون این وام 18 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث 20 هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی، اظهار کرد: ساخت 20 هزار واحد مسکونی می تواند مشکلات جوانان این استان را در حوزه مسکن حل کند.

وی با رد ادعای مازاد بودن مسکن های مهر خراسان شمالی، گفت: این منازل با قیمت های پایین به مردم واگذار شود تا جوانان خانه دار شوند؛ آن وقت می بینیم که خانه ها اضافه نیست.

نائب رییس مجلس ادامه داد: خرید منازل جدید از طریق بنیاد مسکن شامل 50 میلیون تومان وام و 30 میلیون تومان وام بلاعوض می شود و سعی می کنیم مبلغ وام را بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ منتی برای ارائه وام به مردم نیست، گفت: ‏‬پولی که صاحبان خانه های مسکن مهر به عنوان قسط به بانک مسکن می پردازند باید دوباره در قالب وام 4 درصد به مردم واگذار شود اما اکنون این وام 18 درصد است.

نیکزاد در انتها بیان داشت: ارزش افزوده زمین های اطراف مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد باید برای خود مردم این منطقه هزینه شود و نباید آن را در اختیار دیگر نهادها قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپرداخت وام مسکن مهر باید در قالب وام 4 درصد به مردم واگذار شود

بازپرداخت وام مسکن مهر باید در قالب وام 4 درصد به مردم واگذار شود