مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-26اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی سودانی در خوزستان / آماده باش سراسری هفته آینده


استاندار خوزستان با اشاره به پیش بینی یک سامانه بارشی سودانی و آغاز بارندگی در استان گفت: سیل 98 نیز در پی ورود و فعالیت سامانه سودانی رخ داد بنابراین باید بالاترین احتمالات و بدترین شرایط ممکن را در نظر بگیریم تا حداقل آسیب وارد شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به پیش بینی یک سامانه بارشی سودانی و آغاز بارندگی در استان گفت: سیل 98 نیز در پی ورود و فعالیت سامانه سودانی رخ داد بنابراین باید بالاترین احتمالات و بدترین شرایط ممکن را در نظر بگیریم تا حداقل آسیب وارد شود.

غلامرضا شریعتی در نشست فوق العاده مدیریت بحران خوزستان که شب گذشته (5 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی به خوزستان، با اشاره به پیش بینی آغاز بارندگی در استان اظهار کرد: سدهای خوزستان ظرفیت خالی قابل ملاحظه ای دارند و امکان کنترل سیلاب ها و روان آب ها را دارند؛ مساله در خصوص وضعیت بارش های میان حوضه ای است که دغدغه ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در شمال، شمال شرق، ارتفاعات و مناطق عشایری بعضا با مشکلاتی مواجه هستیم که باید مراقبت شود.

اورژانس ها در این مناطق مستقر و آماده باش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی سودانی در خوزستان / آماده باش سراسری هفته آینده

فعالیت سامانه بارشی سودانی در خوزستان / آماده باش سراسری هفته آینده