مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-26اقتصادي

پلمب بیش از 100 واحد متخلف کرونایی در شهرستان تبریز


فرماندار شهرستان تبریز از پلمب بیش از 100 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی در این شهرستان، خبر داد.

- بهروز مهدوی، صبح پنجشنبه ششم آذر، در نشست خبری با تشریح آخرین روند اجرای محدودیت های کرونایی در شهرستان تبریز، گفت: تا روز گذشته، بیش از 50 الی 60 واحد صنفی به دلیل بی توجهی به محدودیت های شغلی کرونایی اجرا شده از اول آذر ماه، جریمه شده و نزدیک به 300 واحد، تذکر کتبی و نزدیک به 600 واحد نیز تذکر شفاهی، دریافت کرده اند.

وی، ضمن قدردانی از همکاری بیش از 98 درصدی مردم شهرستان تبریز و اصناف در رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: اصناف، به ویژه اصناف بازار سرپوشیده ی تبریز، هر چند متضرر شده اند، اما در این مدت همکاری خیلی خوبی داشتند که از آن ها قدردانی کرده و از دیگر اصناف می خواهیم به خاطر سلامتی خودشان، پروتکل ها و محدودیت ها را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به برخوردهای قانونی با اصناف متخلف، بیان کرد: در ابتدا به تذکر کتبی و شفاهی اکتفا شده و سپس در صورت عدم توجه، مغازه به مدت 15 روز پلمب و این تخلف در پرونده شان ثبت می شود.

وی، اجرای طرح مدیریت محله محور تحت عنوان طرح سردار شهید قاسم سلیمانی را در کنترل و مدیریتی بیماری کرونا موثر دانست و از مردم خواست تا با اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب بیش از 100 واحد متخلف کرونایی در شهرستان تبریز

پلمب بیش از 100 واحد متخلف کرونایی در شهرستان تبریز