مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-26اقتصادي

مردم از سفرهای غیرضروری به جنوب استان سیستان وبلوچستان پرهیز کنند


با تصمیم ستاد کرونا محدودیت هایی از جمله عدم تردد خودروهای غیربومی و تعطیلی تمامی مراکز تجاری در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

- علیرضا میر در گفت و گو با سیستان و بلوچستان مصوباتی را با توجه به وضعیت شهرستان ها در دستور کار قرار داده که همه موظف و مکلف به اجرای این مصوبات هستیم.

وی تصریح کرد: شهرستان چابهار با توجه به اینکه یکی از مقاصد گردشگری استان و حتی کشور است هر ساله جمعیت بیشماری از شهروندان را پذیرا است ولی در حال حاضر و با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده این شهرستان تعطیل است.

میر با اشاره به محدودیت های ورودی و خروجی شهر ادامه داد: برای تردد پلاک های غیربومی متعلق به افراد شاغل و دارای کسب و کار و تولیدی شهرستان به دلیل تجاری و صنعتی بودن چابهار به صورت محدود و بنا به ضرورت برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی اذعان کرد: در حوزه بازار تمامی اصناف در گروه های 2، 3 و 4 تعطیل هستند و در این خصوص مردم 80 درصد همکاری خوبی با گشت های نظارتی ما داشته اند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار چابهار گفت: گشت های نظارتی ما متشکل از حوزه اصناف، صمت، شبکه بهداشت، اماکن با مدیریت و نماینده ای از فرمانداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از سفرهای غیرضروری به جنوب استان سیستان وبلوچستان پرهیز کنند

مردم از سفرهای غیرضروری به جنوب استان سیستان وبلوچستان پرهیز کنند