مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-26اجتماعي

استفاده از تمام ظرفیت های نقاهتگاهی برای قرنطینه بیماران کرونا


رییس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا گفت: از تمام ظرفیت های نقاهتگاهی برای طرح شهید سلیمانی استفاده می شود.

- پیرحسین کولیوند، رییس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت خدمت رییس جمعیت هلال احمر رسیدیم و قرار شد از تمام ظرفیت ها از جمله نقاهتگاه ها اعک از مهمان سراها و اردوگاه ها و سالن ها و منابع انسانی در این طرح استفاده شود، لیست تمام مراکز و ظرفیت ها تحویل سازمان اورژانس شد و خوشبختانه همکاری خوبی در این زمینه صورت گرفت وی گفت: شب گذشته خدمت وزیر ورزش رسیدیم و وی اعلام کرد در سطح استان ها خوابگاه و نقاهتگاه هایی دارند که در اختیار این طرح قرار خواهد گرفت همچنین تمام سال های ورزشی و هتل ها در این طرح استفاده خواهد شد، در فاز اول از هتل ها استفاده خواهد شد و اگر نیاز گسترده تری داشته باشیم از ظرفیت سایر اماکن استفاده می شود.

کولیوند اضافه کرد: وزارت ورزش در مجموعه های ورزشی سراسر کشور، محل هایی مناسب را برای احداث پایگاه در نظر گرفت که این امر خود باعث، توسعه و افزایش کیفیت خدمات رسانی سازمان اورژانس کشور به هموطنان شده است.

وی در ادامه این دیدار، اهداف و سیاست های قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد و یکی از اهداف اصلی آن را حفظ کرامت و ارزش هموطنان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت های نقاهتگاهی برای قرنطینه بیماران کرونا

استفاده از تمام ظرفیت های نقاهتگاهی برای قرنطینه بیماران کرونا