مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-26سياسي

فضای کسب و کار استان کرمان باید تا پایان امسال تغییر کند


دستگاه های اجرایی هر راه قانونی که برای تسریع در مجوزهای سرمایه گذاری، تسهیل کار و ارتقاء شاخص های کسب و کار می دانند، ارائه دهند که باید تا پایان امسال شاخص های فضای کسب و کار استان تغییر کند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: دستگاه های اجرایی هر راه قانونی که برای تسریع در مجوزهای سرمایه گذاری، تسهیل کار و ارتقاء شاخص های کسب و کار می دانند، ارائه دهند که باید تا پایان امسال شاخص های فضای کسب و کار استان تغییر کند.

دکتر علی زینی وند صبح امروز ششم آذرماه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: مدیران کمک کنند که با استفاده از قوانین بودجه، ضعف ها را رفع کرد و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در مباحث اقتصادی راهبرد می دهند، فضای روانی مجلس آماده است که می شود بخشی از مقررات زائد و دست و پا گیر را برداشت و باید از این فرصت استفاده شود.

وی افزود: در دوره سختی قرار داریم که یا باید نابود شویم یا باید راهکارهای جدید پیدا کنیم که این راهکارها از استان ها باید ارائه شود و یکی از ظرفیت ها، استان پرپتانسیل کرمان است و باید جدی گرفته شود.

زینی وند تصریح کرد: ما در دوره ای قرار داریم که ساختار و توان مدیریتی استان از میانگین کشور بالاتر است اما باید کمی تحرک را بیشتر کنیم؛ ساعت هشت آمدن و ساعت دو رفتن جواب نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کسب و کار استان کرمان باید تا پایان امسال تغییر کند

فضای کسب و کار استان کرمان باید تا پایان امسال تغییر کند