مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-26اقتصادي

رفت و آمد زیر سایه کرونا


می توان از اپلیکیشن بلد میزان استفاده افراد از وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای کرونا را هم استخراج کرد.

در این اپلیکیشن امکانی برای مسیریابی ترکیبی به کاربران داده شده که با جست وجوی مقصد، - از ابتدای شیوع کرونا تا مهر 99 نمایانگر تغییراتی در رفتار کاربران در مسیریابی و جست و جوی مکان های پربازدید است.

این گزارش توضیح می دهد که تعداد مسیریابی های خروجی از تهران در ماه فروردین به سمت آزادراه شمال به بیشترین حد خود در این هشت ماه رسیده است.

همچنین اطلاعات این نقشه روایت می کند که با افزایش مسیریابی و جست و جوی مراکز تفریحی، میزان مراجعه به مراکز درمانی هم افزایش یافته است.

نقشه و مسیریاب بلد بیش از پنج میلیون کاربر دارد که نحوه استفاده آنها از این اپلیکیشن می تواند توصیف شفافی از رفتار کاربران طی ماه های گذشته باشد.

در ادامه به برخی از این اطلاعات اشاره شده است: جابه جایی بین استانی؛ از تهران تا اصفهان در گزارش هشت ماه گذشته مسیرهای مختلفی از استان تهران به استان های قم، مازندران، گیلان، اصفهان، البرز، مرکزی مورد بررسی قرار گرفته است.

در اغلب مسیرهای بین استانی در ماه اسفند و فروردین، تردد افت بسیار شدیدی داشته و همانطور که مشخص است جابه جایی در مسیرهای پرتردد بین استانی در خرداد به بیشترین اندازه خود در این هشت ماهه رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و آمد زیر سایه کرونا

رفت و آمد زیر سایه کرونا