مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-26پزشكي

برگزاری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در زنجان


دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان گفت: این جشنواره با همکاری و حمایت نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در ایران و دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت وزارت بهداشت و نیز دفتر همکاری های بین الملل وزارت بهداشت در زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان گفت: این جشنواره با همکاری و حمایت نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در ایران و دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت وزارت بهداشت و نیز دفتر همکاری های بین الملل وزارت بهداشت در زنجان برگزار می شود.

محمدرضا صایینی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری و حمایت دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت وزارت بهداشت، نمایندگی WHO در ایران و دفتر همکاری های بین المللی وزارت بهداشت در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های ذی ربط استانی در برگزاری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان، افزود: این جشنواره با ایجاد بستری مناسب برای هم افزایی و هم فکری از منظر دیدگاه های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه باعث ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص های سلامت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در زنجان

برگزاری ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در زنجان