مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-26اقتصادي

کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش روز گذشته(5 آذرماه) در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارش با موضوع احتکار کالا در انباری واقع در شهرستان بندرعباس که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته با همکاری کارشناسان مربوطه از انبار احتکار شده کالاهای شامل جو بلفورد، لوبیا قرمز، نخود، لپه و لوبیا چشم بلبلی، پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد ریال تشکیل دادند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی های به عمل آمده از احراز احتکار، پرونده احتکار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس

کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس