مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 03:052020-11-25سياسي

افتتاح کارگاه خیاطی بسیج سازندگی در بندرلنگه+فیلم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از افتتاح کارگاه خیاطی بسیج سازندگی این شهرستان در بندرکنگ به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

-   احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه در گفت وگو با خبرنگار فارس، با تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: با پیگیری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  در راس آن فرمانده این ناحیه، کارگاه خیاطی را در قالب قرارگاه تحول محلات افتتاح کردیم و ان شاالله مجموعه ادارات این شهرستان  قطعا در کنار بسیج خواهند بود و از این دست کارگاه ها را در سطح شهرستان گسترش دهیم.

اسحق موذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در 5 آذر 1358،کارگاه خیاطی بسیج سازندگی را با زیربنای 70 مترمربع و مبلغ 150 میلیون تومان برای اشتغالزایی 30 نفر در سطح شهرستان بندرلنگه و محله ابوذر بندرکنگ در قالب قرارگاه تحول محلات با حضور مسؤولان افتتاح کردیم.

حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه نیز در حاشیه افتتاحیه این کارگاه خیاطی، اظهار کرد:  همه باید از این طرح ها حمایت کنیم از بنده حقیر گرفته که مدت هاست شعار می دهم و آقای فرماندار و دیگر مسؤولان نیز حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه خیاطی بسیج سازندگی در بندرلنگه+فیلم

افتتاح کارگاه خیاطی بسیج سازندگی در بندرلنگه+فیلم