مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 00:452020-11-25سياسي

همه «باید» های قالیباف برای روحانی!


رییس مجلس همان ابتدای کار اعلام کرد که به دنبال نظارت بر دولت است و قرار است این کارویژه مجلس بر کارویژه قانون گذاری اش اولی شود، اما در واقع این نظارت مجلس بیشتر به نظارت رییس مجلس بر رییس دولت بدل شده آن هم با ادبیات «تکلیف» و «باید» محور.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: شاید هیچ رییس مجلسی به اندازه قالیباف برای رییس دولت هم دوره اش نه تکلیف تعیین کرده و نه باید و نباید کرده است.

اول که وارد مجلس شد، گفت دولت را با نقد صریح و دلسوزانه، نظارت بر بودجه و اجرای قوانین معطل مانده به مجلس و مردم پاسخ گو می کنیم.

به اعتقاد او دولت فعلی پاسخ گو نبوده است.

این در حالی است که به جز وزرای روحانی، مجلس اصولگرا با همه ادعاهایش حتی نتوانسته برای طرح یک سؤال ساده روحانی را به مجلس فرا بخواند.

همه متفق القول اند که قالیباف مدیر اجرایی است نه تقنینی، برای همین در مقام رییس قوه مقننه هم نمی تواند از پوسته مدیر اجرایی خارج شود و فراتر از قانون گذاری شروع به بایدگذاری می کند.

نظارت مجلس بیشتر به نظارت رییس مجلس بر رییس دولت بدل شد رییس مجلس همان ابتدای کار اعلام کرد که به دنبال نظارت بر دولت است و قرار است این کارویژه مجلس بر کارویژه قانون گذاری اش اولی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه «باید» های قالیباف برای روحانی!

همه «باید» های قالیباف برای روحانی!