مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 23:402020-11-25اجتماعي

نمره قبولی فریدونکناری ها در طرح جدید محدودیت کرونایی+ فیلم


شهرستان فریدونکنار دارای سه ورودی اصلی است و به همین منظور پایگاه های ایست و بازرسی برای جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی در این سه نقطه برپا شده است، - مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار نیز با بیان اینکه طرح آمران سلامت توسط اعضای جوانان این جمعیت قبل از شروع محدودیت های ویژه جدید اجرا شده است، گفت: با برپایی چادر سلامت و حضور آمبولانس امدادی در سطح شهر نکات مربوط به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به شهروندان گوشزد شده است.

  *برپایی ایستگاه های منع تردد خودروهای پلاک غیربومی هادی شفیع زاده کناری با اشاره به اهدای ماسک رایگان به برخی شهروندان و بازاریان در فریدونکنارتوسط هلال احمر، ادامه داد: آمران جوان و داوطلب سلامت از جمعیت هلال احمر فریدونکنار در روستاهای بخش های مرکزی و دهفری حضور یافته و مردم را به زدن ماسک و رعایت پروتکل ها تشویق کردند.

وی همچنین از همکاری جمعیت هلال احمر در برپایی ایستگاه های منع تردد خودروهای پلاک غیربومی در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: آمادگی همکاری برای سلامت مردم و سهولت در اجرای طرح های ویژه مبارزه با کروناویروس در هلال احمر فریدونکنار وجود دارد.

بخشدار دهفری فریدونکنار نیز با بیان اینکه از زمان شروع طرح جدید محدودیت های کرونایی تردد در محور آمل با مرکزیت بخش دهفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی فریدونکناری ها در طرح جدید محدودیت کرونایی+ فیلم

نمره قبولی فریدونکناری ها در طرح جدید محدودیت کرونایی+ فیلم