مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 23:252020-11-25بين الملل

تاکید عمار حکیم بر حل بحران سیاسی در عراق از طریق ائتلاف فراقومیتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، در این دیدار که به میزبانی جریان حکمت ملی عراق برگزار شد، - رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با استفان هیکی سفیر انگلیس در بغداد درباره توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی عراق و تبادل تجربیات با لندن و همچنین آخرین تحولات سیاسی منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، در این دیدار که به میزبانی جریان حکمت ملی عراق برگزار شد، سید عمار حکیم چشم انداز این جریان برای حل بحران سیاسی در عراق از طریق ائتلاف فراقومیتی را بیان و تاکید کرد که ائتلاف فراقومیتی راه حلی برای مرحله کنونی عراق و راه حلی بزرگ تر برای مرحله آتی عراق به شمار می رود.

رهبر ائتلاف عراقیون همچنین بر اهمیت برگزاری انتخاباتی که امنیت، فرصت رقابت و آزادی انتخاب در آن تحقق یابد، تاکید و به اهمیت حل بحران اقتصادی عراق از طریق تنوع بخشی به منابع درآمدی، فعال سازی بخش های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاری اشاره کرد.

حکیم در پایان گفت: عراق از بحران نقدینگی رنج می برد و این در حالی است که کشور از پتانسیل های اقتصادی بسیاری برخوردار است و ما هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عمار حکیم بر حل بحران سیاسی در عراق از طریق ائتلاف فراقومیتی

تاکید عمار حکیم بر حل بحران سیاسی در عراق از طریق ائتلاف فراقومیتی