مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 22:402020-11-25بين الملل

موافقت نتانیاهو با رأی گیری برای قانونی کردن شهرک های پراکنده در کرانه باختری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی رغم هشدار کشورها و سازمان های مختلف به رژیم صهیونیستی درباره تداوم شهرک سازی در اراضی خصوصی فلسطینیان، - یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی می گوید که نخست وزیر این رژیم با برگزاری رأی گیری جهت قانونی کردن شهرک های پراکنده در کرانه باختری، موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی رغم هشدار کشورها و سازمان های مختلف به رژیم صهیونیستی درباره تداوم شهرک سازی در اراضی خصوصی فلسطینیان، گفته می شود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دنبال رأی گیری برای قانونی کردن شهرک های پراکنده و کوچک در کرانه باختری است.

تساحی هانقبی وزیر امور جوامع در کابینه رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گفت نتانیاهو موافقت کرده در کابینه برای قانونی کردن شهرک های صهیونیست نشین کوچک در اراضی خصوصی فلسطینیان، رأی گیری شود.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، هانقبی در این باره توضیح داد: ما متن تصمیم کابینه را با هدف پیشبرد تمام فرایند های حقوقی که منجر به قانونی شدن شهرک های جوان می شود، تدوین خواهیم کرد .

وی همچنین توضیح داد که این تصمیم در واکنش به نظر مشاوران حقوقی است که هشدار می دهند اعلامیه کابینه برای اصلاح تمایل به قانونی کردن شهرک های کوچک و پراکنده ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نتانیاهو با رأی گیری برای قانونی کردن شهرک های پراکنده در کرانه باختری

موافقت نتانیاهو با رأی گیری برای قانونی کردن شهرک های پراکنده در کرانه باختری