مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 21:252020-11-25سياسي

قم و حرم حضرت معصومه (س) کانون نور الهی است


عضو مجلس خبرگان رهبری، قم و حرم حضرت کریمه اهل بیت (س) را کانون نور الهی و «بیت النّور» دانست و تصریح کرد: حرم بودن قم به وجود نورانی حضرت معصومه (س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری در شب رحلت شهادت گونه بانوی کرامت (س) و در سخنرانی خود آستان مقدس فاطمی (س) با اشاره به اهمیت عِلم حضرات معصومین (ع) اظهار کرد: علم غیبی که در اختیار اولیای معصومین (ع) است، مورد نیاز ماست و می توان با کسب معرفت، بهره های فراوانی از آن برد.

وی با بیان این که هر کس می تواند بر اساس قابلیّت خود به شمّه ای از این علم و حتی علم غیب دست یابد افزود: همان گونه که کلام الهی قرآن دارای ظاهر و باطنی است و هر کس بر اساس معرفت خود به معارفی از ظاهر و بطون آن دست می یابد، علم معصومین (ع) هم همین گونه است و باید قدر آن را دانست و خود را در مسیر بهره مندی از این علم قرار داد.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: بنابراین قرآن و کلام معصومین (ع) گنجینه اسرار الهی است و باید برای فهم آن تلاش کرد و کوشش داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که درباره وجود حضرت معصومه (س) هم اسراری غیبی گفته شده است بیان کرد: یکی از این اسرار، فرمایش امام صادق (ع) است که می فرماید حرم ما اهل بیت (ع) در قم است که این بیان، یک جمله عادی و معمولی نیست، بلکه دنیایی از مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم و حرم حضرت معصومه (س) کانون نور الهی است

قم و حرم حضرت معصومه (س) کانون نور الهی است