مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 21:202020-11-25سياسي

پاکاریم دلگرمی برای مجاهدان سلامت/ ثبت نام داوطلبان مازندران در مرز 10هزار نفری


مدیر قرارگاه جهاد امام رضا (ع) مازندران گفت: راه اندازی سامانه پاکاریم درواقع کار نویی است که بهتر می تواند به گروه های جهادی در تحقق فرمایش های مقام معظم رهبری در راستای حل مسائل و مشکلات و ورود گروه های جهادی جامعه عمل بپوشاند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی از زمانی که پای کرونا به میان جوامع باز شد مهربانی و همدلی رونق گرفت و همه جا صحبت از مهربانی شد گرچه برخی از مهربانی در کارهای فرهنگی و اقداماتی بود که حتی نامش برای برخی نگران کننده بود اما باز هم گروه های جهادی و مردمی وارد شدند و ثابت کردند در کنار همنوعان خود خواهند بود.

باز هم جهادگران ایثار و ازخودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند البته از زمانی که به خاطر داریم این گروه های جهادی بودند که هر جا دیدند مشکلی هست با کار و تلاش شبانه روزی درصدد رفع آن برآمدند این روزها در کرونا و قبل از کرونا در حوادثی ازجمله سیل، زلزله و سایر .

  درواقع گروه های جهادی دست به هر کاری می زنند تا همنوعان شان در درد و رنج نباشند و این روزها هم که ادامه روزهای قرمز کرونایی را شاهد هستیم و به مردم تاکید می شود همانند روزهای نخست در قرنطینه بمانند جهادگران نه تنها احساس خستگی می کنند بلکه مشتاق تر از گذشته وارد میدان شدند و از هر فرصتی برای خدمت به مردم بهره می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکاریم دلگرمی برای مجاهدان سلامت/ ثبت نام داوطلبان مازندران در مرز 10هزار نفری

پاکاریم دلگرمی برای مجاهدان سلامت/ ثبت نام داوطلبان مازندران در مرز 10هزار نفری