مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:452020-11-25سياسي

بسیج و گام دوم انقلاب


ه گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی از خبرنگاران فارس و فعال رسانه ای هرمزگان در یادداشتی به بیان رسالت های دوم انقلاب اسلامی پرداخته است.

سطوری که در پی می آید حاصل برداشتی هرچند ناقص از نقش و نسبت میان ماموریت های بسیج در 40 ساله پس از انقلاب و پیوند دادن این نقش های ماندگار با نیازهای گام دوم انقلاب اسلامی است.

بسیج در معنای واقعی خویش، رمز و رازی اصیل بر دامان دارد که بواسطه جمع گرایی مفهوم آن و باورهای عمیقی که بستر اصلی شکل دهی آن را سامان می دهد، در عمل ید واحدهای را می سازد که ناممکنی را ممکن ساخته و همچون رود خروشانی مسیر خویش را باز می کند خواه این مسیر پرتلاطم در مواجهه با دشمنی تا بن دندان مسلح باشد و خواه بلایی طبیعی که آه از نهاد ملتی برآورده باشد.

بسیج همه جا هست و نقش او بی بدیل.

بسیج در 40 ساله اخیر حاوی چنان فرهنگ عظیمی در درون خویش گشته که ایثار، مجاهدت، مقاومت و باور به ساختن را در وجود خویش نهادینه ساخته است و این مفاهیم بزرگ ترین سرمایه حرکت ملت ایران در گام دوم انقلاب برای رسیدن به هدفی غایی با عنوان تمدن اسلامی است.

بسیج و بسیجی در حقیقت خالقان افق های روشن فردای این مرز و بوم اند که اتکای به اندیشه برآمده از این فرهنگ نه تنها قادر به جابجاساختن مرزهای فکری و آرمانی است بلکه روشنایی مسیری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و گام دوم انقلاب

بسیج و گام دوم انقلاب