مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:402020-11-25سياسي

توزیع 72 هزار بسته معیشتی در زنجان


تا کنون 72 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان مناطق کمتر برخوردار شهرستان زنجان توزیع شده است.

- محسن سهندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هفتمین مرحله کمک مؤمنانه به مناسبت میلاد امام حسن عسگری و چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان افزود: 13 هزار و 500 بسته معیشتی در استان آماده توزیع است که از این میزان کمک مؤمنانه 3 هزار و 500 بسته معیشتی و 2 هزار و 300 بسته بهداشتی بین نیازمندان شهرستان زنجان توزیع می شود.

 وی ارزش هر یک از بسته های آماده توزیع شهرستان را 600 هزار تومان اعلام کرد و افزود: کمک های معیشتی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت شهرستان در بین نیازمندان مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: تا کنون با حمایت و همدلی بسیجیان، خیرین و گروه های جهادی شهرستان زنجان، 72 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق کمتر برخوردار توزیع شده است.

گفتنی است، همچنین  آغاز توزیع هفتمین مرحله کمک های معیشتی ویژه آسیب دیدگان از کرونا به تعداد 300 بسته با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه به همراه حجت الاسلام سلیمانی مسئول عقیدتی سیاسی و سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه  ناحیه سلطانیه و جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 72 هزار بسته معیشتی در زنجان

توزیع 72 هزار بسته معیشتی در زنجان